Corky style

Sing - illuminations feel good movie

Kategori: Allmänt, dagens film, filmer, filmnörden

Nu sitte jag och kollar på SING med de andra på basen. Det är en riktigt feel good film och det är den bästa filmen från Illumination sen de släppte mina favoriter Zootopia och dumma mej . Som titeln säger så handlar om att sjunga och att man kan hitta en stjärna i folk i vardagen. Låtar som Firework och bad romance är med i filmen. Reese Witherspoon (känd från leagally blonde) och Scarlett Johansson är med i filmen. 
 
All you have to is SING...

KOMMENTARER:

  • marianne säger:
    2017-03-04 | 10:22:15
    Bloggadress: http://marresmams.blogg.se

    Det är så fruktansvärt att det är svårt att ta in....och så himla aktuellt nu med allt hat som finns runt omkring oss. Om du läser eller lyssnar på böcker kan jag rekommendera "Jag heter inte Miriam" av Majgull Axelsson.....

    Svar: jag tror att du har satt denna kommentaren på fel inlägg?!
    Corky style

  • marianne cargus säger:
    2017-03-04 | 15:08:09
    Bloggadress: http://marresmams.blogg.se/

    Ja det har jag visst gjort....sorry den ska ju vara där du skrivit om hitler

Kommentera inlägget här:

Medlem i Better Bloggers