Corky style

I was born to survive

Kategori: Allmänt, livet, my everyday, psykisk ohälsa, psykiskt mående, ur livet, vardag

Hade det inte varit meningen att jag skulle leva så hade jag dött för längesen. Nu känner jag att jag har tagit mig för långt i livet för att jag bara ska ge upp. Det har aldrig varit ett alternativ för mig. Alla i min närhet säger att jag ska vara stolt över att jag lyckats vända mitt liv till något positivt. Jag är ett bevis på att man kan ändra sitt liv från att inte vilja leva till ett liv med framtidstro och drömmar. Mycket har varit tack vare mig själv eftersom det är jag som gjort det mesta av jobbet. Jag vill dock sända ett stort tack till alla i min närhet som varit med mig på denna resa och vet att det inte varit någon dans på rosor. 
Thank You!
Kommentera inlägget här:

Medlem i Better Bloggers