Corky style

Min vinst - Hela lypsylsfamiljen

Kategori: Allmänt, tävlingar - Vinst

I onsdags var jag med och tävlade på Lypsyls facebooksida och man skulle gissa hur många gram ett lypsyl vägde och de fyra som först gissade rätt skulle vinna hela lypsylsfamiljen. Jag gissade på ett x antal gram och var tredje som gissade rätt och igår kom vinsten. På lypsyls facebooksida vart det en del kommentarer att vi som gissade rätt hade fel svar ändå. Kan man inte glädjas över andras vinster och ta att man förlorade så ska man inte vara med i tävlingar tycker jag. Jag brukar aldrig annars vinna något men nu på sistone så har jag haft en del tur. Innan denna tävling så vann jag  en liten nallebjörn från deichmann som jag gav till Ida <3 

KOMMENTARER:

  • Karolina Nilsson Grenabo säger:
    2017-02-25 | 21:59:08
    Bloggadress: http://grenathegreatest.blogg.se/

    Grattis till vinsten! Bara att strunta i vad dåliga förlorare säger :) Världen är tyvärr full av folk som inte kan unna andra lycka

    Svar: Tack!
    Precis😜
    Corky style

  • Marianne säger:
    2017-02-27 | 17:42:29

    Grattis till vinsten :)
    Bry dej inte om de avundsjuka medtävlare...

    Svar: tack!
    Corky style

Kommentera inlägget här:

Medlem i Better Bloggers