Corky style

I was born this way

Kategori: Allmänt, my everyday, ur livet, vardag, åsikter

Ibland får man till en bild som speglar ens själ och inre kraft. Jag har gått från att vara trasig och en orlig själ till den tjej som vet vad hon vill och ha drömmar och framtidstro. Ingen ska kunna ta det ifrån mig för jag vet vad de som räknas tycker. Om någon tror att de kan få mig att må dåligt för några kommentarer skull så har de så fel :) Jag kommer aldrig godkänna kommentarer som är personligt påhopp på mig. I was born this way... 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2017-02-03 | 21:11:22

    Du är stark, cool och bäst på att vara du! 😜/Sofia

  • Marianne säger:
    2017-02-05 | 17:04:10

    Så tråkigt med dessa som gömmer sej bakom skärmen och tror de kan vräka ur sej vad som helst...fortsätt att vara du...

    Svar: tack man fattar inte att de orkar anstränga sig att typ lämna 10 olika kommentarer som de vet att jag bara raderar och spärrar ip adressen för att lämna fler kommentarer
    Corky style

Kommentera inlägget här:

Medlem i Better Bloggers