Corky style

I kissed a girl and I liked it <3

Kategori: Allmänt, dagens låt, känslor, låtar ochg videor, my everyday, vardag

Jag har alltid vetat att jag är annorlunda. När mina kompisar på gymnasiet var väldigt intresserade av killar var det sista jag var intresserad av var killar. Jag försökte få mitt liv att fungera och hade fullt upp med att intre bli utsparkad ur skolan. Redan då visste jag väldigt annorlunda än mina klasskamrater men visste inte på vilket sätt då. Det är nu som jag ser vad lärarna gjorde och att det var långt mer än vad de egentligen behövde göra. 
I kissed a girl and I liked it <3 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2017-02-05 | 19:17:31

    "Veckans blogg" är nu avslutad, in och kolla om det var du som vann. Tack för att du var med, kram 💕

Kommentera inlägget här:

Medlem i Better Bloggers