Corky style

In the name of shopping..

Kategori: Allmänt, filmer, filmnörden, kläder, shopping

 
Idag har jag varit på shoppingrunda med Fanny. Fick nämligen lite extra pengar av min godeman på stan. Jag berättar lite mer imorgon. Lite om varför jag har och lite hur det fungerar och vad jag tycker om att ha godeman. Först var vi på Cubus där jag köpte två tröjor som jag visar er imorgon. Efter det så gick vi på HM och där hittade jag tröjan det står Dare to be different på. Efter det så gick vi till Myrorna där jag hittade filmerna Mumien,Valkyria,Percy Jackson - Kampen om åskviggen,Mamma mia,Happy gilmore,Stuart Little 1 o 2. På hemvägen så stannade vi till på Willys och där hittade jag filmerna 101 dalmatiner och Ensam hemma 1 o 2.
 
Morgondagens planer är att jag ska träffa mamma på stan vid tolv och vi ska köpa min julklapp. Sen så på kvällen åker fanny hem. Det är delade känslor där dels är det lite tråkigt men jag känner att jag behöver vara själv över nyår och kunna fokusera på mig själv plus att jag behöver tid för mig själv som jag inte fått den senaste veckan. 
Kommentera inlägget här:

Medlem i Better Bloggers