Corky style

Underbart är bara förnamnet

Kategori: Allmänt, My food, livet, my everyday, ur livet, vardag

Hallå där! 
Dagen började med en busstur tillsammans med K till lidl. Där köpte jag chips och läsk och träffade på Uppsalas snobbigaste kassörska. Ibland upptäcker man att man hittar fel person på fel jobb. Var nästan så man fick be om ursäkt för att få betala. Kan bara hoppas att man inte träffar på henne igen. När jag kom hem så slog jag och K på ett avsnitt av Game of thrones säsong 1. Efter det så tog jag pizza till lunch som vi hade kvar sen igår. Sen beslutade jag att ta en dush. Underbart är känslan när man får ta på sig nya kläder. 

KOMMENTARER:

  • Marianne säger:
    2017-02-14 | 10:40:04

    En bra dag förutom mötet med kassörskan...

Kommentera inlägget här:

Medlem i Better Bloggers