Corky style

Five years - Det känns som igår

Kategori: Allmänt, RIP, döden&jag

Idag var det fem år sedan du flög upp till änglarna och lämnade oss kvar på jorden. Den stora frågan är varför? Du är en av mina vänner som lämnat mig kvar här på jorden och väldigt ofta önskar jag att himlen hade besökstid. Jag vet att du sitter där uppe och vakar över oss för att inget ska hända oss. Du fick lämna oss väldigt tidigt och jag vet att det inte var din mening att det skulle bli såhär men ibland vill livet något annat. Idag var jag ut till din grav och tände en gravlyckta för att skänka dig en tanke att jag saknar dig fortfarande...

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2017-12-12 | 03:00:41

    OJ VAD HAR HÄNT ??? SÖRJER MED DIG !! <3 bAMMSE KRAMAR TILL DIG

Kommentera inlägget här:

Medlem i Better Bloggers