Corky style

Days wiew and La la land

Kategori: Allmänt, bio, dagens film, filmer, filmnörden, my everyday, vardag

 
Ursäkta dålig uppdatering men jag har varit på språng hela dagen känns det som. Imorse fick jag ett medelande av ida om jag ville luncha på Kens och självklart ville jag det. Vi träffades vid tolv tiden och jag åt en kebabtallrik med strips. Efter det var det tänkt att jag skulle åka hem men vi beslöt oss för att ta bussen till Uppsala. Där gick vi till myrorna men där hittade jag inte något av intresse. Efter det vart jag bjuden på en fika på waynes. Det sista vi gjorde var att besöka hemmakväll och jag tittade om de hade säsong två av game of thrones. 
Efter det jag kom hem från Uppsala så har jag hjälpt till att laga mat, det blev sjömansbiff och potatis med glass tillsammans med chokladsås och maränger till efterrätt. 
Nu sítter jag och väntar på att klockan ska bli åtta och att de ska komma med åtta och tio medecinen så jag kan gå och lägga mig för jag är väldigt trött. Imorgon ska jag och Ida på bio och vi ska se La La Land som har fått hela 14 oscars nomineringar. Det kan inte vara en dålig film och det är länge man såg en musikal som film. Har höga förväntningar så¨hoppas att filmen levererar. Här kan ni se trailern: 
 
Kommentera inlägget här:

Medlem i Better Bloggers