Corky style

Länkbyte med Therese

Kategori: Allmänt, länkbyte

Har ett länkbyte med therese och här presenterar hon sig
 
Hej.
Therese heter jag och driver bloggen ‪‪Misstossequeen.se‬‬
 
I min blogg kan ni läsa om allt från min vardag med ett NPF barn som heter Casper och är 10 år, min ADHD i samband med ångest och mitt förhållande med Ahmed som är muslim ❤️ 
Jag har även en del tävlingar och samarbeten med företag som jag delar med mig av.
En blogg med mycket bilder då jag älskar att fotografera.
 
Jag har tre olika samarbeten med andra bloggare. Jag håller även på att planera en bloggmiddag tillsammans med en bloggkollega som kommer äga rum i Helsingborg i April 2017.
En blogg julkalender kommer att dyka upp i min blogg under december månad där huvudsponsorn är ‪Morbee.se‬
 
Jag jobbar som resursperson på en förskola med barn i behov av särskilda stöd. Det bästa och mest lärorika jobbet jag någonsin har haft. 
 
Min största önskan är att bli flerbarns mamma och i dagens läge har jag och min sambo försökt att bli gravida i ett år 🌸 Så i bloggen får ni följa vår kamp under kategorin Bebisverkstad. 
 
Kika gärna in hos mig både på bloggen ‪‪Http://Misstossequeen.se‬‬ och på Instagram: ‪‪Misstossequeen.se
 
Kommentera inlägget här:

Medlem i Better Bloggers