Corky style

Becuse of you - Idas utmaning dag 3

Kategori: Allmänt, dagens låt, idas utmaing, låtar ochg videor

Denna låt får mig att minnas M-L som tog sitt liv i februari 2012. Jag minns när jag såg dig sista gången i livet. Det verkade som du började få ordning på livet och började se fram emot framtiden.  De dagarna mellan att du tog ditt liv och din begravning så drömde jag att du sa till mig att inte göra samma dumma misstag som dig. När jag vaknade dröjde det några minuter innan jag förstod att det bara varit en dröm. Jag ser det som att du tittar ner på mig från himlen och skyddar mig när jag behöver någon som är en skyddande ängel. 
"I will not make the same mistakes that you did
I will not let myself cause my heart so much misery
I will not break the way you did
You fell so hard
I've learned the hard way, to never let it get that far"
Iår är det 5 år sedan du lämnade livet här på jorden och flög upp till änglarna men jag är helt säker på att du alltid kommer vara kvar i våra hjärtan. 
 
Kommentera inlägget här:

Medlem i Better Bloggers