Corky style

Tre dödssjuka barn

Kategori: Allmänt, drömmar

Image by cchana (License)
Jag hade tre barn som alla fick samma sjukdom och det enda som läkarna kunde säga var att de inte kunde göra något. Det var en dödlig sjukdom som de inte hade någon bot mot. Jag kunde bara kolla på när sakta men säkert se mina barn bara bli sjukare och sjukare och inse att jag skulle överleva mina barn. Det borde vara tvärtom men ibland så är livet orättvist och för att citera gandalf i sagan om ringen det finns dom som förtjänar livet men dör och det finns dom som vill dö men lever länge.  Det värsta var att jag inte kunde göra något för att få dom må bättre och se dom tyna bort och se de en efter en förlora kampen om livet. 
Fatta vad jag hade panik när jag vaknade upp och insåg att det bara var en mardröm men den kändes så äkta som det var hämtat ur livet.
Kommentera inlägget här:

Medlem i Better Bloggers