Corky style

Dag 6 – Typ av tjejer/killar jag faller för.

Kategori: Allmänt, dagens samhälle, utmaning

Just nu så faller jag för mest tjejer, för jag är öppen med att jag är bi. Jag faller för tjejer som vågar vara annorlunda och sticka ut i dagens samhälle. Jag raggar inte på någon som jag vet är hetro och har sällskap.  Blir dock irriterad om jag ser en snygg tjej och jag ger en komplimang och hon ser äcklad ut. Istället skulle jag tänka, ja jag är hetro men både män och kvinnor tycker att jag är snygg. Jag skulle sträcka på mig och inte försöka gömma mig. 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2016-09-15 | 12:57:10

    Hur länge har du vetat om att du varit bi? Har du varit öppen med det länge?

  • Anonym säger:
    2016-09-16 | 18:17:48

    You rock! Vi ses på måndag. /Sofia

Kommentera inlägget här:

Medlem i Better Bloggers