Corky style

Dag 4 – Mina mål och drömmar

Kategori: Allmänt, bloggen, drömmar, må bra, mål

Mål
Mitt stora mål är att flytta till egen lägenhet inom fem år. Att lämna boendet jag har idag kommer vara en stort mål och det ska jag verkligen jobba så jag kommer dit. Ett litet delmål är att om jagf fortfarande vill nästa sommar är att skaffa katt. Det blir en kattunge isåfall. 
Det är viktigt för mig att hålla isär mål och drömmar. Mål måste
vara rimligt och inte allt för overkliga. Drömmar kan man ha hur stora som helst men ibland får man ta drömmar och inse att det inte kommer bli verklighet. 
Mål med bloggen!
  • Få över 100 unika besökare på ett dygn och kunna hålla statistiken högre upp. 
  • Kunna skriva fler åsiktinlägg och få något delat på en nyhetssajt. 
  • Kunna börja tjäna pengar på bloggen
  • Bli veckans bloggBlogg.se 
Drömmar
Mina drömmar är att jag ska kunna leva livet och bo i egen lägenhet och klara av vardagen plus att kunna jobba deltid. Få bloggen att bli större och få mer besökare för att ta nästa steg med bloggen. 

KOMMENTARER:

  • mammatillmirakel.blogg.se säger:
    2016-09-13 | 17:27:20
    Bloggadress: http://mammatillmirakel.blogg.se/

    Härligt med mål att sträva mot :)

    Svar: ja utan mål och drömmar så kommer man inte någon stans här i världen! lust att göra länkbyte?
    Ida Engström

Kommentera inlägget här:

Medlem i Better Bloggers