Corky style

Jag är kär i transsexuell person, jag vet att jag är annorlunda!

Kategori: Allmänt, krönika, livet, ur livet, vardag, åsikter

Idag har vi gått ut offentligt på Facebook att vi är ett par. Vi ville vänta lite innan vi skrev på Facebook att vi är ett par. Jag har aldrig mött en mer kärleksfull person som visat att jag är värd att älska.Jag har aldrig mött en starkare person som verkligen fått köpma för att få bli den person som hen alltid velat bli. Min flickvän är transsexuell och är egentligen en kille men ska få genomgå en operation så att hen får bli tjej. Detta har hen fått käpma i fem år för att alla utredningar och läkare ska vara säker på att hen verkligen vill detta. Hen är en väldigt stark person som inte skäms för den person hen är och vill bli.
Du har fått mitt hjärta att slå för en annnan som det aldrig slagit förrut.
Med dig kan jag vara mig själv, du har visat att jag är värd det bästa.
Du har tagit mitt hjärta och jag vill inte ha det tillbaka..
Hur säger man - I will always love you!

KOMMENTARER:

  • Fröken Rödlök säger:
    2016-10-08 | 15:21:12
    Bloggadress: http://www.mizca.se

    Vad roligt att läsa, ett stort grattis till er kärlek :)

    Svar: tack! :)
    Ida Engström

  • marianne säger:
    2016-10-08 | 17:56:54
    Bloggadress: http://marresmams.blogg.se

    Kärlek är fri och det är underbart att finna den, grattis!

    Du har fått en nominering i min blogg....om du vill ;)


    Svar: tack <3 ja självklart :)
    Ida Engström

  • Miss Baby Peaches säger:
    2016-10-09 | 12:18:18
    Bloggadress: http://babypeaches.blogg.se/

    Grattis till er! :)

  • matilda säger:
    2016-10-10 | 20:02:44

    kärleken har inget hinder, varför sluta vara annourlunda då det gäller kärlek?

Kommentera inlägget här:

Medlem i Better Bloggers