Corky style

Dag 17 – Någonting jag ångrar

Kategori: Allmänt, min resa, minnen, utmaning

Det finns inget att ta på som jag ångrar men visst har jag använt fel ord till fel personer flera gånger. Just här menar jag först främst under min tid på Nytorp. Jag fattade inte då vad de menade men det gör jag och jag ångrar att jag ibland hade en attityd till lärarna som inte var okej. Jag är tacksam idag att de har valt att ha kontakt med mig fast jag var en idiot då... I slutet av trean så hittade vi en balans mellan tjat och beröm och jag insåg att jag var tvungen att visa framfötterna för att visa vad jag kunde. Jag insåg att om jag visade en envishet att jag inte gav upp och att jag utmanade mig själv både på marken och på hästryggen. Jag har insett att jag har kommit såhär långt både i livet och på hästryggen tack vare de envisa lärarna i gymnasiet visade att jag kan gå långt bara jag visar min envishet på rätt sätt.
Kommentera inlägget här:

Medlem i Better Bloggers