Corky style

Mellan hopp och förtvivlan

Kategori: Allmänt, känslor, my everyday, må bra, psykisk ohälsa, psykiskt mående

Idag har jag verkligen känt varför jag har emotionell personligsstörning för jag har pendlat mellan att verkligen älskar mitt liv just nu och att vara helt gråtfärdig, Hade ett bra möte med min handledare på radion som gav mig de svaren jag ville ha, att jag ska verkligen komma även om jag mår dåligt för det är inte hela världen om jag skulle bryta ihop på radion. Sen ska jag försöka vara mer öppen mot alla om hur jag känner mig och inte dra mig undan som jag gjort de sista veckorna. 

KOMMENTARER:

  • matilda säger:
    2016-11-23 | 21:03:48

    livet går upp och ner det gäller bara att leva med

    Svar: ja det gör det men för mig är det jobbigt att det kan svänga så fort
    Corky style

Kommentera inlägget här:

Medlem i Better Bloggers