Corky style

Ida Tipsar om...

Kategori: Allmänt, ida tipsar, smink¨och skönhet

I detta inlägg vill jag tipsa om Torrschampoo som är väldigt bra att använda. Har du en torr hårbotten som kliar?`Det har jag och jag har kommit på att jag tvättar mitt hår aldeles för mycket och att det i sin tur torkar ut min hårbotten. Då är torrschampoo en väldigt bra produkt att använda. Det ser ut som hårspray men får ditt hår att se fräscht ut igen. Det schampoo jag vill tipsa om är Batiste som finns i olika storlekar och olika dofter. Däremot ska man inte vara känslig för parfymdoft då det luktar ordentligt! 
Detta inlägg innehåller adlinks
 
 

KOMMENTARER:

  • Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet säger:
    2016-11-24 | 17:02:41
    Bloggadress: http://sofiawerlin.se/

    Svar; tack för anmälan till månadens blogg :)

Kommentera inlägget här:

Medlem i Better Bloggers