Corky style

En eftermiddag med illamående...

Kategori: Allmänt, livet, my everyday, ur livet, vardag

 
Hade en rolig stund med Ida i stan men där slutade det roliga. Vi hann fika på Wayens och äta på Burger King. Började känna mig lite illamående på bussen hem och väl hemma har det hållit i sig. Jag har med all säkerhet ätit för mycket och druckit för mycket kaffe. Jag drack caramell latte och åt en bit kladdkaka med grädde på wayness och på Burger King åt jag 6st chickennuggets och drack en mellan läsk. 
Upd. har nu lagt sig och fått i mig både mjölk och banan utan att få upp något...

KOMMENTARER:

  • Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet säger:
    2016-12-01 | 10:40:20
    Bloggadress: http://sofiawerlin.se/

    Din blogg är nominerad till månadens blogg: januari
    Röstningen ligger nu uppe i min blogg via denna länken: http://sofiawerlin.se/2016/12/01/manadens-blogg-januari/

    Be gärna dina läsare att rösta på just dig 🌸

  • marianne säger:
    2016-12-01 | 10:54:52

    Hoppas du vaknade till en dag utan orolig mage

    Svar: tack det gjorde jag! :)
    Corky style

Kommentera inlägget här:

Medlem i Better Bloggers