Corky style

Vattenmelon, Ett måste en svensk sommar

Kategori: Allmänt, livet, min resa, my everyday, vardag

Ny vecka, nya tag! Sitter här efter att ha handlat i gottsunda centrum. Det vart en typiskt svensson handling, det som skillnaden vart att jag köpte grillkrydda. Jag köpte också en hel vattenmelon och kan säga att halva är uppäten redan. Det finns inget som slår vattenmellon en varm sommardag, eller hur? Köpte också som vanligt morötter och gräddfil så jag kan göra morotsstavar och dipp. Kommer idag lägga ut mitt recept på dipp med bara två ingredienser! Den är super enkel att göra plus att den är lika god som påsarna man köper på ica!

KOMMENTARER:

  • Pia säger:
    2016-05-30 | 15:56:56
    Bloggadress: http://hornstull.nu

    Mums, jag är också helt galen i vattenmelon! :D

    Svar: Ja man äter upp allt på en gång... :D
    Ida Engström

Kommentera inlägget här:

Medlem i Better Bloggers