Corky style

Pokemon Go - Lets play!

Kategori: Allmänt, Pokeman Go!

Image by mugwumpian (License)
Som alla andra har jag blivit manisk på att spela det nya Poekmon spelet Pokemon GO! De har lyckats göra det roligt att gå ut på promenad.  Jag förstår de som menar att det kan vara farligt att spela det när man är ute i trafiken.  Man är helt inne i spelet och tänker inte sig för kanske innan man går över en väg eller ut i en skog.  Jag har själv lätt att snubbla till om jag håller på med något annat än bara gå.
Snabbfakta:
Är på Level 4 - Satsar att gå upp til lever 5 imorgon
Har fångat 4 pokemons idag
 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2016-07-22 | 09:58:11

    Var försiktig så spelet inte hjärn tvättar dig

  • Anonym säger:
    2016-07-23 | 15:55:00

    Hehe, jag har också börjat spela. Ses i augusti/Sofia

Kommentera inlägget här:

Medlem i Better Bloggers