Corky style

På små rosa moln

Kategori: Allmänt, My food, my everyday, shopping, vardag

Dagen började med att jag tog bussen till Uppsala och träffade Underbara Ida. Vi började som vanligt med en latte på wayness. Rättare sagt så tog jag en latte, Ida drack mojito (stavas det så?). Sen tog vi oss vår vanliga sväng in på Swappis och där hittade jag en Orange klänning och Ett halsband till en gemensam vän till oss. Klänningen kommer ni få se imorgon! 
Efter det så tog vi oss en promenad till Hemmakväll där jag köpte Americas Horror story, den första säsongen. När vi var klar på Hemmakväll så gick vi till Hemköp för att handla lite bas varor. När vi kom ut i friska luften igen så var båda hungriga och vi beslöt oss för att Äta på Ai. Det var ett tags sen vi åt där, det var ett tag sen vi sågs senast.  Maten var som vanligt superb och det var luch så det var bara vi och en till hela resturangen. Sen så ville jag till Skivcentrum för att kolla vad det fanns för filmer och serier där. Till slut så köpte jag första Sherlock Holmes  filmen på blueray. Eftersom min buss hade hållplats precis utanför så sa vi Hejdå. 
Hann inte mer än hem förräns jag fick smset Tack för idag. Saknar dig redan! Har gått på små rosa moln sen dess.   
Kommentera inlägget här:

Medlem i Better Bloggers