Corky style

A good day. with a twist!

Kategori: Allmänt, bio, bloggen

Where to Begin? 
Åkte som sagt till Uppsala idag för att träffa Ida. Vi började som vanligt med en varsin dryck på wayness. Efter det så gick vi till HM där jag köpte en kedja till min sagan om ringen ringen. När vi skulle till Burger King så började det vräka ner så vi var tvungen att springa in på S:t Per gallerian. Vi gick in en sväng på Glitter där jag fyndade ett nytt skal för endast 25kr. Efter det så gick vi till Burger King och åt. Vi var in en sväng på skivcentrum och han hade letat upp Breaking dawn part 1 i blueray åt mig.  Tror jag kallade honom ängel, ni filmnördar kommer förstå för nu har jag alla filmer i twilight serien i blueray. 
Efter Burger king så bestämde vi oss för att gå på Bio, det blev The Legend of Tarzan. Recention kommer imorgon!  Mindre än tio minuter efter vi kommit till Bion så börjar det ösregna igen. Perfekt bio väder tycker jag. Kan säga att Samuel L Jackson och Alexander skarsgårds var väldigt bra i filmen, mer om filmen imorgon. 
Nu ska jag avsluta dagen med att se på American Pie presents Band camp. Ett bra avslut på en väldigt bra dag
Bild på klänningen får ni imorgon! 
Kommentera inlägget här:

Medlem i Better Bloggers