Corky style

Shoppingrundans resultat - En stukad fot

Kategori: Allmänt, corky moments, my everyday, vardag

Shoppingrrundan slutade med en stukad fot och lindad fot. Shoppingrundan började lite irriterande med letande av parkeringsplats för bilen och när vi väl ska börja vår shoppingrunda så trampar jag snett med båda fötterna men vänsterfoten klarade sig bättre än höger. Den ena sekunden är jag på väg över någon sorts lekplats för barn och sen i nästa sekund ligger jag på mage och sprattlar. Det var en kille som hjälpte mig upp så tack du okände. Just där kände jag lite ont i både fötterna men inte mer än att jag kunde fortsätta shoppingrundan. Jag fick tag i hårfärg på ica och smink på Lyko. 
När jag väl är hemma så ska jag gå till bordet när vi ska äta så märker jag att jag inte kan sätta när foten i golvet utan att det gör väldigt ont så nu sitter jag här med lindad fot....

KOMMENTARER:

  • Marianne säger:
    2016-12-11 | 16:49:51

    Ajajaj....tur du inte bröt något iaf

    Svar: ja hade man varit gammal så hade man garanterat brutit
    Corky style

  • marianne säger:
    2016-12-12 | 10:44:26
    Bloggadress: http://marresmams.blogg.se/

    Som jag då...haha

    Det är svårt att kommentera dina inlägg från min telefon, då det var därför det blev lite upprepning sist...

    ha en bra dag

    Svar: ok :)
    Corky style

Kommentera inlägget här:

Medlem i Better Bloggers